Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Monday, September 29, 2014

๒๔.๑๔.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.14.Buddha - Izlazak - Svećenici - Znanost - Fantastika - Boks - Povijest - Astrologija - Praznovjerje -Religija - Jezik - Matematika - Mentalna - Svemir - Meditacija - Joga - Glazba - Umjetnost -Poljoprivreda - Bilje - Hrana = Dobro Život Zdravlje 





*** Atthanij Pokkasap podijelio svoju fotografiju. 28. kolovoz u 01:58

To onda polako ..
.. Nije lako čitati ..
Razmišljajući teško ... samo jednom ipak.
Molim vas ... ne smetaju molba za milost.
Elitni nude obožavatelji sučelja ... __ / I \ __
           
.......

Mareep Nnag 

Razmišljajući teško ... samo jednom ipak.
Molim vas ... ne smetaju molba za milost.
Elitni nude obožavatelji sučelja ... __ / I \ __

.......



Atthanij Pokkasap      čitati izvorni temelj. Ja dijeli ovo Hajde ... što je odgovorio na pitanja jedan po jedan ovdje.


Atthanij Pokkasap      čitati ... je jednostavan. Ovaj gatanje ... ja otišao krivim putem zbog ljubavi i brižna majka planeti je Moon (2) U slučaju smrti ... ali čak i tada postoji dobar temelj za ...


Atthanij Pokkasap      Gdje moram učiniti ...
U ljudskoj povijesti .. Sin ljubio i zabrinuti majku. Nitko neće to vjerujemo .., ako uspije, unatoč postojanju Velikog Smoke Callan uskoro ...


Mareep Nnag      sve ... dobar profesor je profesor reci mi ... ali ja ne idem pitati nešto ovako (ja ustručavajte se jer sam razgovarati s blizancima vjerojatno) ... , ... i izgurati pojedinosti izračun Page Pogledaj dolje malo ... zato sam ga stavio na svoje, ali sam bio previše lijen da stavite linkove na stroju (ja sam koristeći taj broj. ) ... pa sam uzeo loptu, web stranicu koja mi je rekao ... on mi je rekao da ga stavi kao crijevima, sudbine ... to je vrlo važno da se odgonetnuti od starog, nešto slično (samo za jedan stupanj. Sub ne ... ne dopustite da dođe do 555) ...... i to je pitanje o kojem sam morao potpisati, što ja stvarno ne znam puno o njima ... , ...


Mareep Nnag      drugu usporedbu, jer namjeravam čitati knjigu i pokušajte ga za sebe, vidim sebe kao norma, pa sam ga skinuo ... Jer vidim previše puta kada sam ga gledati, to će pokušati prilaženje sa. ja sam vlasnik (možete to učiniti prije ... stvarno dobar, onda je to također nisam ja) ...


Mareep Nnag      a ja još uvijek pitam ... OK, mikrobiologiju i Devi ... dobro ili loše sreće, svejedno (u knjizi kaže da je, onda bi zapravo znači suprotan obilaznice i odgovora. Nije li dosta više) ... a ovdje je, moj 7 obilaznica Lady sreća opet ... To je bio poražavajući prikaz cesta zatvor vas ima? ... 3 od nastavnika da sam bio rizik, ali to je bio emotivni ... aka smetaju da sam baksuz ili ne (puno puta ste mislili da to učinite samo smisla, to stvarno nije) .. . Putta bilo je previše rizično i mogao streaming 6-7 u kući sa mnom i moje (ne želim da se pokaže da sam ja osobno znam ... pročitao sam knjigu u mojim rukama) ......


Mareep Nnag      ... da se ne pitaju kako bi se doveo u (ne Nothin '... Ja sam bio kod liječnika prije druge dvije, zatim dodam previše da je potrebno da bude zaređen naprijed ... jako strah). , ...


Atthanij Pokkasap     Ako zvijezda  Kumlacns ..
12. kuća Saturn je me vodi u zatvor ... samo glumi poljoprivredu Lacns je u srijedu (4) Dodge Lanna Škorpion dati malo zdravo za mene.
Svećenik je sljedeća stvar ... 58 zrake prodiru domaćina da ih upariti. Volim Sajam je bio borba za stare zlokobno, bezakonja pokretu uzalud. To nije dobro


Atthanij Pokkasap      promatrati kao povoljan znak će biti navika, kao dobro. Odnosno u? ...

1. Ascendant u naviku Science Tech Ramblin voli ga jednostavno. Javna usluga Također sam kao slobodan

2. Sunce je razlog Mano rekao .. Srčani mirni. Ja sam živio u kući, ali to je tiha .... Floride protivljenje usponu. Volim ima drugu osobnost.

3. Gould Pejzaž Paloma Osnovni emocije Slično Suncu Ali, to je smrtonosna stakleničkih Protivljenje usponu A onda glumi uzlazni jarak prijateljska utakmica nedjelje i ponedjeljka, to je bio izvorni jedan ... proturječi sebi 2: 1 se.

4. Hangman- sretan utorak Ovdje.Izazov je da se u zatvor jer je odbio do subote je isti, a zatim Ascendant. Ali zato utorak je moj super prijatelj. Petak, pa moram izgubiti svijest. VaganjeZatvor nije nemoguće.

5. Srijeda bili naklonjeni ljubav pamet ... zvijezda Ascendant Ascendant kao jedini znanosti, ali to je bolje od javnosti nad.

6. četvrtka u zemlji čudesa Tim Meadows ... intelektualnog bogatstva. Volim znanje zaradio više.

7. Killer je sretan petak Ljubav - Financijski su namjerno prodali dobro.

8. subote u Palo krajolik ... za bitku u utorak. Postanite naviku ukorijenjen u adresi. Predanost blagostanja konvencionalno .. Stavite daleko u zatvoru, ali to nije isto što i općim smjernicama.

9. zrake u zemlji čudesa co-zvijezda Tim Meadows ... intelektualnog četvrtak. Mudrost nadaleko i naširoko, i pozitivnih i negativnih toga. Mislim da je uzrok .. Nisam imao ženu ฮ eaaaaa.

10. Napominjemo da su dodatna financijska utorkom, petkom dobri prijatelji, često suprotno od suprotnog spola biti dobra stvar.

11. Smrtonosna Genetski unapređenje poljoprivredne uzlazne Merkura je kreativan i bizarne podvale o ljudima, a ne manje. Mislim Relativna rez .. Nisam imao rodbinu s vama .. Jer pomoćni temperamenta stvoriti ugodno iznenađujuće mnogo ljudi su u razdoblju od socijalne ... ti.


Atthanij Pokkasap     Povratak na  broj, datum rođenja ... rođen 10. prosinca nedjelja 2515.
Nedjelja = jedan dobar razlog za zagovaranje ambiciozna.

10 = smrtonosna nedjelja Spiralno oko galaksije (zvijezde središta prema rubu svemira, zvijezde) je u tijeku sa Saturnom ... ne djeluju ... teret patnje za druge.

Prosinca. = Horoskopski znak nego bilo koji od 12 najsjajnijih zvijezda će biti moje oči i oštre tekstove Foster posao, ali sada djeluje raskliman strane prirode ... zraka svjetla u sredini nakaza od Bushido. to nije u redu, ali religija nije religija, to pomoglo više.

2515 = 13 zvjezdica, zvijezde su u sukobu s općim raspoloženjem. (Oba početak stavite ga gledati dobar dokaz zašto) sam česte glavobolje, migrene jesti iz 13 = 4 iz paketa, Merkur je malen poput blizine odraslih (mislim da su manje. ) .. ja Većina predvidjeti emocije ... ja sam ga uzeo natrag na zdravlje, strukturni elementi, zvijezde i planete zodijaka elemenata ponovo montirati.


Atthanij Pokkasap      zalazak kuća Škorpion je u vodi ili Boris svjetova ... Čuvajte akutni infarkt ... ali želim prakticirati ovaj dah. Ako marljivo nakupljaju u tijelu tijekom kvalitetnih elemenata koji određuju sudbinu.


Mareep Nnag      Hvala ... Uzeo sam to prije pa neću gnjaviti previše od njih jako dugo, ... neumjeren to učiniti upravo kao što je to ... Oh, zašto je to točno ...



No comments: