Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Sunday, September 28, 2014

๒๔.๑๓.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.13.Buda - èxode - Sacerdots - Ciència - Fiction - Thai boxa - Història - Astrologia - Superstició - Religió - Idioma - Matemàtiques - Mental - Univers - Meditació - Ioga - Música - Art - Agricultura - Herbes - Aliments = Bona Vida Salut





*** Atthanij Pokkasap compartir la seva foto. Agost 28 a les 01:58

A continuació, lentament ..
La .. No és fàcil de llegir ..
Pensant dur ... només una vegada però.
Si us plau ... no et molestis a demanar misericòrdia.
Els ventiladors que ofereixen interfícies d'elit ... __ / I \ __
           
.......

Mareep Nnag

Pensant dur ... només una vegada però.
Si us plau ... no et molestis a demanar misericòrdia.
Els ventiladors que ofereixen interfícies d'elit ... __ / I \ __

.......



Atthanij Pokkasap      per llegir la base original. Vaig compartir aquesta fos Anem ... contestar les preguntes una per una aquí.


Atthanij Pokkasap      llegir ... és simple. Aquesta endevinació ... i va sortir malament a causa de l'amor i el planeta mare que té cura és la Lluna (2) En cas de mort ... però fins i tot llavors hi ha una base sòlida per a la ...


Atthanij Pokkasap      On he de fer ...
En la història humana .. Fill estimat i mare preocupada. Ningú creurà que .., Si no té èxit, tot i l'existència de la Gran Fum Callen aviat ...


Mareep Nnag      tot ... el bon professor és un professor em digui ... però jo no vaig a demanar alguna cosa com això (m'atreveixo és perquè parlo una Bessons probablement) ... , ... i empènyer cap a fora els detalls del càlcul de la Pàgina Veure baix una mica ... perquè em vaig posar pel meu compte, però jo era massa mandrós per posar enllaços a la màquina (estic fent servir aquest nombre. ) ... així que vaig prendre una passada d'un lloc web que em va dir ... em va dir que ho posés com instint, el destí ... és molt important per desxifrar del vell, una mena (només per un punt. sub no ... no deixis que es redueixen a 555) ...... i és el tema sobre el qual jo havia de signar, que jo no sé molt sobre aquests ... , ...


Mareep Nnag      altra comparació, perquè tinc la intenció de llegir el llibre i provar per tu mateix, veure a si mateix com la norma, pel que va haver de baixar ... Perquè veig massa vegades quan el miro, intentarà posar-se del costat. sóc propietari (es pot fer abans ... realment bo, llavors també és no jo) ...


Mareep Nnag      i encara es pregunten ... OK, Microbiologia i Devi ... bona o mala sort, de totes maneres (en el llibre que diu això, llavors realment significaria el Bypass oposat i resposta. No era bastant llarg) ... i aquí està, el meu fill de 7 Bypass Senyora sort una altra vegada ... Va ser devastador presó Camí interpretació no? ... 3 dels professors que jo era un risc, però era emocional ... tcc pertorbat portar mala sort a mi mateix o no (moltes vegades vas pensar que fer-ho sol té sentit, realment no ho és) .. . Putta que era massa arriscat i podria transmetre de 6 a 7 a la casa amb mi i la meva (jo no vull mostrar que em conec ... Vaig llegir el llibre a les mans) ......


Mareep Nnag      ... que no va demanar ser portat a la (no Nothin '... He estat al metge abans que els altres dos, i després afegeixo també que necessitat de ser ordenat al costat ... molta por). , ...


Atthanij Pokkasap     Si una estrella  Kumlacns ..
Casa 12 Saturn em portarà a la presó ... només les estrelles agricultura Lacns és dimecres (4) de Dodge Lanna Escorpió per donar una mica saludable per a mi.
El sacerdot va fer la següent cosa ... 58 raigs penetren l'amfitrió aparellar cap amunt. M'encanta la fira va ser una baralla a la vella sinistra go, sense llei en va. Això no és bo


Atthanij Pokkasap      observa com un signe auspicis serà l'hàbit també. Respectivament a? ...
1. ascendent en l'hàbit de la Ciència Tech Ramblin li agrada que sigui senzill. servei Públic També m'agrada el lliure

2. El Sol és la raó per la Mà dir .. cardíaca pacífica. Vivia sol en una casa, però és tranquil .... L'oposició de la Florida per l'ascendent. M'agrada tenir una segona personalitat.

3. Gould Paisatge Paloma les emocions bàsiques Igual que el Sol Però és mortal d'efecte hivernacle L'oposició al ascendent I llavors les estrelles en ascens rasa partit amistós diumenge i dilluns, que era l'original ... es contradiu 2: 1.

4. Hangman- auspicis dimarts Aquí. El repte era portar a la presó per negar-se a dissabte va tenir la mateixa, a continuació, l'ascendent. Però com que el dimarts és el meu amic fresc. Divendres, així que he de perdre el coneixement. Amb un pes La presó no és impossible.

5. Dimecres eren auspicis amor amb ... ascendent ascendent estrella, ja que només la ciència, però és millor que el públic una altra vegada.

6. Dijous in Wonderland de Tim Meadows ... riquesa intel · lectual. M'agrada molt el coneixement guanyat més.

7. Killer  és un Divendres auspicis Amor - financera es comercialitza a propòsit també.

8. dissabte a Pal paisatge ... per a la batalla de dimarts. Converteix-te en un hàbit arrelat en la direcció. Compromís amb el benestar convencionalment .. Deseu a la presó, però no és el mateix que les directrius generals.

9. llamps en Wonderland coprotagonista Tim Meadows ... dijous intel · lectual. Saviesa per tot arreu, tant positius com negatius que. Crec que la causa és .. No té una esposa ฮ eaaaaa.

10. Recordeu que els dimarts financers addicionals, bons amics els divendres, sovint el contrari del sexe oposat per ser una bona cosa.

11. Deadly millora genètica d'ascens agrícola El mercuri és un entremaliadures creatives i bizarras en les persones, no menys. Vull dir Cort relativa .. no tenien parents amb vostè .. Perquè temperament addicional a crear una gratament sorprenents moltes persones es troben en un període de socials ... vostè.


Atthanij Pokkasap     Tornar a nombre , data de naixement ... nascut diumenge 10 desembre 2515.
Diumenge = una bona raó per advocar ambiciós.

10 = mortal diumenge Tortes en espiral al voltant de la galàxia (el centre de l'estrella fins a la vora de l'univers, les estrelles) està en marxa amb Saturn ... no actuen ... la càrrega de patiment per a altres.

Desembre. = Signe del zodíac que qualsevol de les 12 estrelles més brillants seran els meus ulls i afilades lletres Foster L'acord, però ara està malhumorat per la natura ... els raigs de llum en el mitjà d'un caprici de Bushido. no està malament, però la religió no és una religió, que va ajudar a més.

2515 = 13 estrelles, les estrelles estan en conflicte amb l'estat d'ànim general. (Tots dos comencen posar que es vegi bé l'evidència per què) Em freqüents mals de cap, migranyes menjar fora 13 = 4 sobre el paquet, el Mercuri de petita com de la proximitat adults (crec que ho són menys. ) .. I La majoria prediuen l'emoció ... em va portar de tornada a la salut, elements estructurals, les estrelles i els planetes dels elements del zodíac vaig muntar de nou.


Atthanij Pokkasap      casa al vespre Escorpió és un món d'aigua o Boris ... Compte amb infart agut de miocardi ... però vull practicar aquesta respiració. Si amb diligència acumular-se al cos a través dels elements de qualitat que determinen el destí.


Mareep Nnag      Gràcies ... Em va prendre això abans, així que no vaig a molestar molts d'ells molt llarg, ... immoderada fer-ho exactament com ... Oh, per què és exactament un ...



No comments: