Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Friday, September 19, 2014

๒๔.๕.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.5.بودا -  خروج -کشیش -علم - داستانی -بوکس - تاریخچه - طالع بینی -خرافه -دین و مذهب -زبان -ریاضیات -روان - جهان - مدیتیش - یوگا - موسیقی - هنر - کشاورزی - گیاهان -مواد غذایی = خوب  زندگی  بهد 




*** Atthanij Pokkasap عکس خود را به اشتراک گذاشته. اوت 28 در 1:58

سپس به آرامی ..
.. را نه آسان به عنوان خوانده شده ..
فکر کردن سخت ... فقط یک بار هر چند.
لطفا ... زحمت درخواست رحمت.
طرفداران ارائه نخبگان رابط ... __ / I \ __
           
.......

Mareep Nnag 

فکر کردن سخت ... فقط یک بار هر چند.
لطفا ... زحمت درخواست رحمت.
طرفداران ارائه نخبگان رابط ... __ / I \ __

.......


Atthanij Pokkasap      به عنوان خوانده شده اساس اصلی است. من این مشترک از بیا ... آنها یکی از سوالات توسط یکی اینجا جواب داد.


Atthanij Pokkasap      به عنوان خوانده شده ... ساده است. این پیش گویی ... من چپ چپ رفت به خاطر عشق و سیاره مادر دلسوز ماه (2) در صورت فوت است ... اما حتی پس از آن یک پایه محکم برای وجود دارد ...


Atthanij Pokkasap      کجا باید انجام دهید ...
در تاریخ بشر .. پسر را دوست داشت و مادر نگران است. هیچ کس آن را باور ..، اگر ناموفق، با وجود دود بزرگ کالان به زودی ...


Mareep Nnag      همه چیز ... استاد خوب است استاد به من بگو ... اما من قصد دارم به درخواست چیزی شبیه به این (من دریغ است چرا که من صحبت جوزا احتمالا) ... ، ... و فشار از جزئیات محاسبه صفحه نمایش را کمی ... چون من فقط آن را در خود من، اما من بیش از حد تنبل برای قرار دادن لینک به دستگاه بود (من با استفاده از این تعداد. ) ... بنابراین من یک پاس از یک وب سایت که به من گفت در زمان ... او به من گفت که آن را مانند روده، سرنوشت ... بسیار مهم است به کشف از قدیمی، چیزی شبیه به آن (فقط برای یک درجه. زیر نمی ... اجازه ندهید که آن را پایین آمده به 555) ...... و این موضوع در مورد که من تا به حال آن را امضا، که من واقعا می دانم که خیلی در مورد این است ... ، ...


Mareep Nnag      مقایسه دیگری چون من قصد دارم به خواندن کتاب و آن را امتحان کنید برای خودتان، خودتان را به عنوان هنجار، بنابراین من آن را در زمان پایین ... از آنجا که من بیش از حد بسیاری از بار را مشاهده کنید که من آن را تماشا کنید، آن را به جانبداری با امتحان کنید. من خود را (شما می توانید آن را قبل از را ... واقعا خوب است، پس از آن نیز من نیست) ...


Mareep Nnag      و من هنوز هم تعجب می کنم ... OK، میکروبیولوژی و دوی ... موفق باشید یا بد، به هر حال (در کتاب او می گوید که، سپس آن را واقعا به معنی عبور از مقابل و پاسخ. بود نه کاملا بیش از) ... و در اینجا آن است، 7 بای بانوی شانس من دوباره ... این ویرانگر زندان راه تجسم بود شما؟ ... 3 از معلمان که من در معرض خطر بود، اما آن احساسی ... نام دیگر مزاحمت به خودم ادم که بدشانسی میاورد یا نه (چند بار به شما فکر می کنم به انجام آن را فقط به معنی، آن را واقعا نمی باشد) .. . Putta آن بیش از حد خطرناک بوده و می تواند 6 تا 7 در خانه با من و من جریان (من نمی خواهم برای نشان دادن که من خودم می دانم ... من کتاب در دست من خوانده شده) ......


Mareep Nnag      ... آن است که بخواهید نمی شود به ارمغان آورد (و نه هیچ چیز ... من قبل از دو نفر دیگر به دکتر بوده است، پس از آن من اضافه بیش از حد است که نیاز به بعدی مقرر می شود ... خیلی می ترسم). ، ...


Atthanij Pokkasap     اگر یک ستاره  Kumlacns ..
خانه 12th زحل دارد مرا به به زندان ... فقط ستاره کشاورزی Lacns است روز چهارشنبه (4) دوج Lanna برج عقرب را به کمی سالم به من.
کشیش بود چیزی که بعد از ... 58 اشعه نفوذ میزبان به آنها هم جفت شوند. من عاشق این نمایشگاه مبارزه به شیطانی، رفتن بی قانون قدیمی بیهوده بود. این خوب نیست


Atthanij Pokkasap      به عنوان یک علامت فرخنده خواهد بود که عادت به خوبی مشاهده شده است. به ترتیب در؟ ...
 
1. بالا رونده در عادت علوم فنی Ramblin دوست آن ساده است. خدمات عمومی من نیز مانند آزاد

2. خورشید به این دلیل منو گفت .. قلب صلح آمیز است. من در یک خانه تنهایی زندگی می کردند، اما آن را آرام .... مخالفت فلوریدا به بالا رونده. من دوست دارم با یک شخصیت دوم.

3. گولد چشم انداز پالوما احساسات عمومی مشابه به خورشید اما گلخانه ای مرگبار است مخالفت با بالا رونده و پس از آن ستاره رونده خندق دوستانه بازی یکشنبه و دوشنبه، آن را به یکی از اصلی بود ... آن خود را در تضاد 2: 1 است.

4. Hangman- فرخنده سه اینجا. چالش بود را به زندان برای امتناع از شنبه و جو در زمان همان، و سپس بالا رونده. اما از آنجا که سه دوست سرد من است. جمعه، بنابراین من به از دست دادن هوشیاری. توزین زندان غیر ممکن نیست.

5. چهارشنبه شوخ طبعی عشق مبارک ... بالا رونده بالا رونده ستاره به عنوان تنها علم بود، اما آن را بهتر از مردم بیش از.

6. پنج شنبه در سرزمین عجایب تیم مرغزار ... ثروت معنوی. من واقعا دوست دارم دانش به دست آورده است.

7. قاتل  جمعه فرخنده است عشق - مالی هدفمند به خوبی به بازار عرضه شد.

8. شنبه در پالو چشم انداز ... برای نبرد سه. تبدیل به یک عادت دیرینه در در آدرس. تعهد به رفاه مرسوم .. دور قرار در زندان است، اما همان دستورالعمل های عمومی نیست.

9. اشعه در سرزمین عجایب شرکت ستاره تیم مرغزار ... فکری پنجشنبه. حکمت دور و گسترده، مثبت و منفی است که. من فکر می کنم علت است .. آیا همسر ฮ eaaaaa ندارد.

10. توجه داشته باشید که سه شنبه مالی اضافی، دوستان خوب جمعه ها، اغلب در مقابل جنس مخالف را به یک چیز خوبی است.

11. کشنده افزایش ژنتیکی بالا رونده کشاورزی جیوه شوخی های خلاق و عجیب و غریب بر مردم، نه کمتر است. منظور من کاهش نسبی .. آیا بستگان را با شما ندارد .. از آنجا که خلق و خوی فوق العاده ایجاد خوش تعجب آور بسیاری از مردم در یک دوره اجتماعی هستند ... شما.


Atthanij Pokkasap
برگشت به تعداد ، تاریخ تولد ... متولد یکشنبه دسامبر 10. 2515.
یکشنبه = یک دلیل خوب برای دفاع از بلند پروازانه.

10 = مرگبار یکشنبه مارپیچ در اطراف کهکشان (مرکز ستاره به لبه کهکشان، ستاره ها) در جریان است با زحل است ... نمی کنند ... بار از درد و رنج برای دیگران.
دسامبر. = علامت زودیاک از هر یک از 12 ستاره خواهد بود چشم من و شعر تیز فاستر معامله، اما در حال حاضر اقدام بد خو شده توسط طبیعت ... اشعه های نور در وسط یک دمدمی مزاجی از Bushido. آن اشتباه نیست، اما دین یک مذهب نیستند، کمک کرده است.

2515 = 13 ستاره، ستاره در تضاد با خلق و خوی کلی بوده است. (هر دو شروع به قرار دادن او شواهد خوبی چرا نگاه) I سردرد مکرر، میگرن خوردن از 13 = 4 از بسته، در عطارد کوچک مانند بزرگسالان نزدیکی (من فکر می کنم آنها کمتر است. ) .. I بیشترین پیش بینی احساسات ... من آن را در زمان به سلامت، عناصر ساختاری، ستاره ها و سیارات از عناصر زودیاک دوباره نصب شده است.


Atthanij Pokkasap      خانه غروب برج عقرب است آب و یا بوریس جهان ... مراقب باشید حمله حاد قلبی ... اما من می خواهم برای تمرین این نفس. اگر پشتکار در بدن بیش از عناصر با کیفیت است که تعیین سرنوشت تجمع می یابد.


Mareep Nnag      تشکر ... من این و جو در زمان قبل از، بنابراین من نمی خواهد زحمت بسیار زیادی از آنها بسیار طولانی، ... زیاد این کار را انجام دقیقا آن را مانند ... آه، چرا دقیقا آن را ...



No comments: