Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Tuesday, September 23, 2014

๒๔.๙.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.9.Buddha-Exodus-Sacerdotes-Ciencia-Ficción-Boxeo-Historia-Astroloxía-Superstición-Relixión-Idioma-Matemáticas-Mental-Universo-Meditación-Ioga-Música-Art-Agricultura-Herbas-Alimentos = Boa Vida Saúde




*** Atthanij Pokkasap compartiu a súa foto. 28 de agosto ás 01:58

É, a continuación, lentamente ..
O .. non é fácil de ler ..
Pensando difícil ... só unha vez aínda.
Por favor ... non se molestas pedindo misericordia.
Os fans de elite que ofrecen interfaces ... __ / I \ __
             
.......

Mareep Nnag 

Pensando difícil ... só unha vez aínda.
Por favor ... non se molestas pedindo misericordia.
Os fans de elite que ofrecen interfaces ... __ / I \ __

.......



Atthanij Pokkasap      para ler a base orixinal. Eu Compartín iso Imos ... eles responderon a preguntas un por un aquí.


Atthanij Pokkasap      ler ... é simple. Esta adiviñación ... i deu mal por mor do amor e do planeta nai coidadosa é a Lúa (2) En caso de morte ... pero aínda así hai unha base sólida para o ...


Atthanij Pokkasap      Onde teño que facer ...
Na historia humana .. Fillo amado e preocupado nai. Ninguén vai crer que .. Se non ten éxito, a pesar da existencia da gran Smoke Callan breve ...


Mareep Nnag      todo ... o bo profesor é un profesor me dicir ... pero eu non vou pedir algo así (eu dubido é porque eu falo un Geminiano probablemente) ... , ... e empurrar para fóra os detalles do cálculo da Páxina A continuación algo ... porque eu só colocar-lo no meu propio, pero eu estaba con preguiza de poñer ligazóns para a máquina (está a usar este número. ) ... por iso, tomei un pase de un sitio web que me dixo ... el dixo-me para poñelas como instinto, destino ... é moi importante para descifrar a partir do vello, algo así (só para un grao. Sub non ... non deixes que el desc para 555) ...... e é o tema sobre o que eu tiven a asinalo, o que realmente non sei moito sobre iso ... , ...


Mareep Nnag      tamén a intención de comparalos-lo porque lin o libro e tentar por si mesmo, se ve como norma, entón levei-o para abaixo ... porque eu vexo moitas veces cando velo, que vai tentar aliarse con. Eu propio (non pode facelo fóra antes ... moi bo, entón tamén é me) ...


Mareep Nnag      e eu pregúntome ... OK, Microbioloxía e Devi ... boa ou mala sorte, de calquera xeito (no libro di que, entón sería realmente significa o Bypass contrario e resposta. Non era moito máis) ... e aquí está el, o meu 7 Lady Bypass sorte de novo ... Foi devastador prisión retrato estrada non é? ... 3 dos profesores que era un risco, pero era emocional ... ou perturbado para me azarar ou non (a miúdo pensa en facelo só ten sentido, el realmente non é) .. . Putta era moi arriscado e podería transmitir 6-7 na casa comigo e coa miña (eu non quero mostrar que eu me coñezo ... Lin o libro nas miñas mans) ......


Mareep Nnag      ... que non é solicitar a ser levado ao (non Nothin '... Eu fun ao médico, antes dos outros dous, entón eu podo engadir tamén que teñen que ser ordenado xunto ... moito medo). , ...


Atthanij Pokkasap     Se unha estrela  Kumlacns ..
Casa 12 Saturno está me levando a prisión ... só estrelas agricultura Lacns é mércores (4) Esquiva Lanna Scorpio para dar un pouco saudable para min.
O sacerdote, a seguinte cousa ... 58 raios penetran no hospedeiro para vincule a eles. Eu amo a feira foi unha loita para o vello sinistro, movemento sen lei en balde. Iso non é bo


Atthanij Pokkasap      observado como un sinal auspiciado será o costume ben. Respectivamente en? ...

1. ascendente hábito de Ciencia Tecnoloxía Ramblin gusta de cousas simples. Servizo Público Eu tamén me gusta a libre

2. O Sol é a razón Mano dixo .. Cardiac pacífica. Eu vivía só nunha casa, pero é tranquilo .... oposición da Florida ao ascendente. Gústame ter unha segunda personalidade.

3. Gould Paisaxe Pomba Emocións básicas Similar ao Sol Pero é mortal invernadoiro Oposición ao Ascendente E entón estrela ascendente gabia amistoso de domingo e luns, que era o orixinal ... se contradi 2: 1-lo.

4. Hangman- auspiciado martes aquí. O reto era levar á cadea por negarse a sábado levou o mesmo, entón o ascendente. Pero por que o martes é o meu amigo legal. Venres, entón eu teño a perder a consciencia. Pesando A prisión non é imposible.

5. mércores foron auspiciado amor con ... ascendente ascendente estrela como única ciencia, pero é mellor que o público acabou.

6. Xoves no País das Marabillas de Tim Meadows ... riqueza intelectual. Realmente me gusta do coñecemento gañou máis.

7. Killer  é un venres auspiciado Amor - financeira foron conscientemente ben comercializado.

8. sábado en Palo paisaxe ... para a batalla martes. Tornouse un hábito arraigado no enderezo. Compromiso co benestar convencionalmente .. Aparcar no cárcere, pero non é o mesmo que orientacións xerais.

9. raios en co-estrela Marabillas Tim Meadows ... Xoves intelectual. Sabedoría lonxe, tanto positivas como negativas que. Eu creo que a cuestión é .. Non teño unha esposa ฮ eaaaaa.

10. Nótese que os martes financeiros adicionais, sextas bos amigos, moitas veces o contrario do sexo oposto para ser unha cousa boa.

11. de mellora xenética mortal de ascendente agrícola Mercury é unha bromas creativas e bizarras sobre persoas, e non menos. Quero dicir Corte Relativa .. Non ten familiares con vostede .. Porque temperamento extra de crear unha agradable sorpresa moitas persoas están en un período de sociais ... ti.


Atthanij Pokkasap     Volver ao número, data de nacemento ... nacido domingo decembro 10 2515.
Domingo = unha boa razón para defender ambicioso.

10 = mortal domingo Espiral arredor da galaxia (centro da estrela a para o bordo do universo, as estrelas) está en marcha con Saturno ... non actuar ... a carga de sufrimento para os outros.

Decembro. = Signo do Zodíaco que calquera das 12 estrelas máis brillantes serán os meus ollos e letras afiadas impulsar o negocio, pero agora actuando irritadiço por natureza ... os raios de luz no medio dunha aberración da Bushido. non é malo, pero a relixión non é unha relixión, axudou máis.

2515 = 13 estrelas, as estrelas están en conflito co estado de ánimo xeral. (Ambos comezan poñelas parecer unha boa proba porque) eu frecuentes dores de cabeza, xaquecas comer fóra 13 = 4 fóra do paquete, Mercurio minúsculo como os adultos preto de proximidade (eu creo que son menos. ) .. I Máis prever a emoción ... Levei-o de volta á saúde, elementos estruturais, estrelas e planetas dos elementos do zodíaco montado de novo.


Atthanij Pokkasap      casa do sol Escorpión é unha auga ou Boris mundos ... Coidado con infarto do miocardio ... pero quero practicar esta respiración. Se dilixente se acumulan no organismo a través dos elementos de calidade que determinan o destino.


Mareep Nnag      Grazas ... Eu levei iso antes, entón eu non vou incomodar moitos deles moito tempo, ... imoderado facelo exactamente como el ... Oh, por que é exactamente un ...



No comments: