Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Saturday, September 20, 2014

๒๔.๖.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.6.Buddha-Uittog-Priesters-Wetenskap-Fiksie-Thai Boxing-Geskiedenis-Astrologie-Bygeloof-Geloof-Taal-Wiskunde-Geestelike-Heelal-Meditasie-Joga-Musiek-Art-Landbou-Kruie-Kos = Goeie Lewe Gesondheid 





*** Atthanij Pokkasap gedeel jou foto. 28 Augustus by 1:58

Dit dan stadig ..
Die .. is nie maklik om te lees ..
Dink hard ... net een keer al.
Asseblief ... pla nie vra vir genade.
Die elite offer fans interfaces ... __ / I \ __
           
.......

Mareep Nnag

Dink hard ... net een keer al.
Asseblief ... pla nie vra vir genade.
Die elite offer fans interfaces ... __ / I \ __

.......



Atthanij Pokkasap      die oorspronklike basis te lees. Ek het hierdie uit Kom ... hulle het die vrae een vir een hier.


Atthanij Pokkasap     lees ... is eenvoudig. Dit waarsêery ... Ek het mis as gevolg van liefde en omgee ma planeet is die maan (2) In die geval van die dood ... maar selfs dan is daar 'n stewige fondament vir die ...


Atthanij Pokkasap      Waar moet ek doen ...
In die mens se geskiedenis .. Seun lief en bekommerd moeder. Niemand sal dit belive .. As onsuksesvol, ten spyte van die bestaan ​​van die Groot Rook Callan gou ...


Mareep Nnag      alles ... die goeie professor is 'n professor sê vir my ... maar ek is nie van plan om iets te vra (ek huiwer, is omdat ek praat 'n Tweeling waarskynlik) ... , ... en stoot om die besonderhede van die berekening van die Page Kyk 'n bietjie af ... want ek het dit net op my eie, maar ek was te lui skakels te maak aan die masjien (Ek gebruik dat die getal. ) ... so ek het 'n slaagsyfer van 'n webwerf wat vir my gesê ... hy het vir my gesê om dit te sit, soos ingewande, bestemming ... dit is baie belangrik om te ontsyfer uit die ou, iets soos dit (net vir 'n graad. sub nie ... laat dit nie kom neer op 555) ...... en dit is die kwessie oor wat ek het om dit te onderteken, wat ek nie regtig nie weet nie veel oor hierdie ... , ...


Mareep Nnag      ander vergelyking, omdat ek van plan is om die boek te lees en probeer om dit vir jouself, sien jouself as die norm, so ek het dit af ... Omdat ek sien te veel keer as ek sien dit nie, sal dit probeer om die kant van. Ek besit (jy kan dit voor ... regtig goed is, dan is dit ook nie vir my nie) ...


Mareep Nnag      en ek wonder nog ... OK, Mikrobiologie en Devi ... goed of sleg geluk, in elk geval (in die boek sê hy, dan is dit regtig die teenoorgestelde Verbypad en antwoord sou beteken. Was nie heeltemal oor) ... en hier is dit, my 7 Verbypad geluksgodin weer ... Dit was verwoestend uitbeelding Road tronk het jy? ... 3 van die onderwysers dat ek 'n risiko, maar dit was emosionele ... aka ontsteld om myself te vloek of nie (baie keer het jy dink om dit te doen net sin maak, dit is regtig nie) .. . Putta dit was te riskant en kan stroom 6-7 in die huis saam met my en my (ek wil nie om te wys af dat ek myself ken ... Ek die boek in my hande lees) ......


Mareep Nnag      ... dat dit nie gevra om in die gebring word (nie Nothin '... Ek het na die dokter voordat die ander twee, dan voeg ek ook dat die behoefte om langs georden ... baie bang). , ...


Atthanij Pokkasap     As 'n ster  Kumlacns ..
12de huis Saturn is om my na die gevangenis ... net sterre landbou Lacns is Woensdag (4) Dodge Lanna Skerpioen 'n bietjie gesonde te gee aan my.
Die priester, het die volgende ding ... 58 strale dring die gasheer hulle om 'n paar. Ek hou van die skou was 'n stryd om die ou links, wettelose gaan tevergeefs. Dit is nie goed


Atthanij Pokkasap      waargeneem as 'n luisterryke teken sal die gewoonte so goed wees. Onderskeidelik in? ...
1. voorouer in die gewoonte van Wetenskap Tech Ramblin hou dit eenvoudig. Staatsdiens Ek hou ook van die vrye

2. Die son is die rede Mano gesê .. Hart vreedsame. Ek alleen gewoon in 'n huis, maar dit is stil .... Florida se teenkanting teen die voorouer. Ek hou daarvan om 'n tweede persoonlikheid.

3. Gould Landscape Paloma basiese emosies Soortgelyk aan die Son Maar dit is dodelik broeikas Opposisie aan die voorouer En dan sterre voorouer sloot vriendskaplike wedstryd Sondag en Maandag was dit die oorspronklike een ... dit weerspreek homself 2: 1 nie.

4. Hangman- luisterryke Dinsdag hier. Die uitdaging was om te neem na die tronk vir die weiering om Saterdag het dieselfde, dan is die voorouer. Maar omdat Dinsdag is my koel vriend. Vrydag, so ek het bewussyn verloor. Weeg Die tronk is nie onmoontlik nie.


5. Woensdag was luisterryke liefde wit ... star voorouer voorouer as net die wetenskap nie, maar dit is beter as die publiek oor.

6. Donderdag in Wonderland Tim Meadows ... intellektuele rykdom. Ek het regtig soos die kennis verdien oor.

7. Killer  is 'n luisterryke Vrydag Liefde - finansiële doelbewus goed bemark.

8. Saterdag in Palo landskap ... vir die geveg gesê. Word 'n gewoonte ingeburgerde in die adres. Verbintenis tot die welstand konvensionele .. Sit weg in die tronk, maar dit is nie dieselfde as die algemene riglyne.

9. strale in Wonderland mede-ster Tim Meadows ... intellektuele Donderdag. Wysheid ver en wyd, beide positief en negatief nie. Ek dink die oorsaak is .. Het nie 'n vrou ฮ eaaaaa.

10. Let daarop dat die bykomende finansiële Dinsdae, Vrydae goeie vriende, dikwels die teenoorgestelde van die teenoorgestelde geslag na 'n goeie ding wees.

11. dodelike genetiese verbetering van landbou voorouer Mercury is 'n kreatiewe en bisarre pranks op mense, nie minder nie. Ek bedoel Relatiewe sny .. Het nie familie met jou .. Omdat ekstra temperament 'n aangename verrassing baie mense is in 'n tydperk van sosiale ... jy.


Atthanij Pokkasap     Terug na nommer, datum van geboorte ... gebore Sondag Desember 10 2515.
Sondag = een goeie rede vir pleit ambisieus.

10 = dodelike Sondag Spiraal rondom die sterrestelsel (die ster sentrum na die rand van die heelal, die sterre) is aan die gang met Saturn ... moenie optree ... die las van lyding vir ander.

Desember. = Zodiac teken as enige van die 12 helderste sterre sal my oë en skerp lirieke Foster Die transaksie, maar nou waarnemende cranky deur die natuur ... die lig strale in die middel van 'n frats van Bushido. dit is nie verkeerd nie, maar godsdiens is nie 'n godsdiens nie, dit het gehelp om meer.

2515 = 13 sterre, die sterre is in stryd met die algemene gevoel. (Beide begin het hom goed lyk bewyse hoekom) Ek gereelde hoofpyne, migraine eet uit 13 = 4 uit die pakkie, Mercury se klein soos die nabyheid volwassenes (Ek dink hulle is minder so. ) .. Ek Die meeste voorspel die emosie ... ek het dit terug na gesondheid, strukturele elemente, sterre en planete van die zodiac elemente gemonteer weer.


Atthanij Pokkasap      die sonsondergang huis Skerpioen is 'n Water of Boris wêrelde ... Pasop akute hartaanval ... maar ek wil dit om asem te oefen. As ywerig versamel in die liggaam oor die gehalte elemente wat die lot bepaal.


Mareep Nnag      Dankie ... Ek het dit voor so ek sal nie te veel van hulle baie lank pla ... buitensporig doen dit presies net soos dit ... O, waarom is dit presies 'n ...



No comments: