Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Wednesday, May 29, 2013

๑๙.๕.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.




*** Atthanij Pokkasap.
در ... خرید این ماشین را به درایو امروز ...
این خودرو نسبتا وفادار به راه هشتگانه اصیل یوغ معنوی است.
باور یوتیوب وجود دارد. شکسته نفسی حساس است من یک رشته از تشنج (= فرمان).
آگاهی ارابه ران به کنترل است. این خودرو دارای طلا و جواهر کانن.
بینش به محور چرخ به دست آمده است.
یوتیوب جدا و پریشان تبدیل شده است.
هود می خواستم نیست.
هیچ دشمنی پسر خوب. آیا آزار و اذیت نیست. و ویوک به عنوان یک سلاح.
استقامت به عنوان زره پوش.
پسر در حال رانندگی این نبرد به کیسی Kasem یوگا حرکت می کند.
Prhmyan این مکان شگفت انگیز در غیاب هر فرد باید از جهان با تضمین بیرون که این یک پیروزی است.

برای (24) به عنوان یک فرمول Aitareya Mhawrrc Paiute می خواهید کلیسای مقدس، جلد 19/45.



Atthanij Pokkasap.      ارابههای جنگی در تمدن های باستانی و بچه های قدیمی بود. تانک نبرد اصلی، جنگ های زرهی در آسایش مدرن از یک میلیون میلیونر در تایلند بعید است به چالش ...


Atthanij Pokkasap.      مبارزه با کشتی با هوش (ادراک) محور چرخ در مورد پشتکار است ... و من آن را خیلی دوست دارما در مبارزه با دارما با من ...؟


پاک Veccha.      ؟
ناگا مار کتاب مقدس در حقیقت پینگ حس bizarrely دلیل این آزادی کامل ساخت و برش لبه علم به من شما.


Atthanij Pokkasap.      خوب ... یک سلاح انتقام است. آزار و اذیت نشد. من بازی نمی کنم، من از دست ... در اینجا زره چسبنده اما چرم است. بسیار فراتر از حد تحمل، و سپس با


Mareep Nnag Yakkhanugann.      من با یک معلم ایستاده ...


Ajarn    و  خریداری من درایو من است: D.


Atthanij Pokkasap      درایو سوی راننده .. اگر سطح آگاهی از سطح آگاهی از آگاهی، من اگر ناخودآگاه آن .. حدود نیمی از سرعت نور آن را نمی دانند. با این حال، اگر سطح آگاهی ذهن ناخودآگاه به عنوان شما آن را در نظر بگیرند به رم ... نه از میانگین گرانش زمین به زمین فشرده ..


Ajarn     ، این مربی رانندگی من به نفس کشیدن دور در اطراف آن آغاز شد.


Atthanij Pokkasap.      بودا نیز ارائه برنج فرمول (جاویدان .. کشت فرمول، PA Marathwada از دستور العمل های ساحل، و غیره) فرموله شهر بزرگ و این امپراتوری جدید من است. این ارائه فرصت برای ایجاد و مدیریت بازاریابی مخلوط به خوبی با ...


Atthanij Pokkasap      اه .. و فراموش نکنید که برای رانندگی با یک نفس (Anapanasati). دوره های آموزشی است، اما آن را بسیار دشوار است برای رانندگی در این نسخه از نبرد.


Atthanij Pokkasap      اختلال تنفس (D - L - نور - شسته و رفته. همراه با حس وظیفه به کوچکی .. تنفس تمرین آن) به حداقل دو ساعت (انجام بسیاری از دوره) بر یادگیری به درایو بسیار سریع ...


Mareep Nnag Yakkhanugann.      زباله نفس من برای آن است ... من می خواهم به عنوان یک معلم انجام می شود واقعا تنبل ... اما shoals سرمایه داری، مرد بی دقتی گل! گل محبت عمیق ... اما من سعی ...


Mareep Nnag Yakkhanugann.      این ناخودآگاه ... بله آلفا یا تویوتا در گاندی ...


Atthanij Pokkasap.      گاندی ... چشم ... آن است. تولد مرده در حال حاضر. همچنین انجام نفس خوب نیست. آه روغن Aanapanassti. آنها سخت ترین را به مراقبه، اما آرزو دارم به صد. تمرین سرنوشت به عنوان "مردان بزرگ" تعریف می کند در زندگی بعدی با ...


Atthanij Pokkasap      از آنجا که در مقابل .. پدر سلول مادر و سلول برای اولین بار است که مرکزی به روند تنفس سرنوشت همه آینده خود به خود مشخص =. مرد بزرگ اول و پس از آن یک Ariibuccl. من می خواهم به انجام به سردستی مراحل برای دریافت صدقه کرالا.


Ajarn      کشیش که اینجا را نگاه کنید. او Cogballagks قرار داده است. آسمان وجود تنها آگاهی است. تنفس یک نفس طولانی است که طولانی باشد. نفس نفس بلند که بلند است ...


Atthanij Pokkasap      درگیر با همسالان خود قرار گرفت. فقط برای مسابقات قهرمانی جهان آماده، ما فقط به اتلاف churchgoer. نمازگزاران آن را صرف صحبت کردن به دهان خود من ...


Atthanij Pokkasap.      از آنجا که شرایط دسترسی به متارکه .. باید به پایان در راه من رول تحمل. ارزیابی ظرافت بزرگ بسیار فراهم است. آیا ما فنا اشتیاق جسورانه ارزیابی این فراهم ... من به مدت طولانی تمرین است.


Atthanij Pokkasap.      حقوق و دستمزد مقیاس اما من هنوز هم به کار به مدت 30 روز و سپس در زمان های بی شماری حقوق و دستمزد من راه اندازی. نگاهی از برای من است که خواهد شد اختصاص داده شده!


Ajarn      در 1 بی شماری به هر حال آغاز شده بود، اما من از ترس ترس به نظر می رسید به تشویق خوب متولد شده است آن را فتح شد، آن را سخت به نترس.


Atthanij Pokkasap      آره ... که ...


پاک Veccha      کشیش.





*** Atthanij Pokkasap. ارابه الهیات و معارف اسلامی. بودیسم نیز نیاز ... حتی ارابه اختراع شده الهیات و معارف اسلامی. جنگ در شور و شوق است که سزاوار به عمل نسبتا اعلام کرد. U من می دانم ...؟



No comments: