Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Wednesday, October 1, 2014

๒๔.๑๕.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.15.Buddha - გამოსვლა - მღვდლები - მეცნიერება - ფანტასტიკა - კრივი - ისტორია -ასტროლოგია - Superstition - რელიგია - ენის - მათემატიკის - გონებრივი - Universe -მედიტაცია - Yoga - მუსიკა - ხელოვნება - სოფლის მეურნეობის - მწვანილი - საკვები = კარგი ცხოვრება ჯანმრთელობა





*** Atthanij Pokkasap გაიზიარა თქვენი ფოტო. 28 აგვისტოს 1:58 am

ის ნელა ..
.. ეს არ არის ადვილი წასაკითხი ..
ფიქრი რთული ... მხოლოდ ერთხელ, თუმცა.
გთხოვთ ... არ გადაიტვირთოთ ითხოვენ წყალობა.
ელიტური სთავაზობს თაყვანისმცემლებს ინტერფეისი ... __ / I \ __
           
.......

Mareep Nnag 

ფიქრი რთული ... მხოლოდ ერთხელ, თუმცა.
გთხოვთ ... არ გადაიტვირთოთ ითხოვენ წყალობა.
ელიტური სთავაზობს თაყვანისმცემლებს ინტერფეისი ... __ / I \ __

.......



Atthanij Pokkasap      წაკითხვის ორიგინალური საფუძველზე. მე გაიზიარა out კარგით ... მათ კითხვებს უპასუხა ერთი აქ.


Atthanij Pokkasap      წაიკითხა ... მარტივია. ეს მკითხაობა ... i წავიდა awry სიყვარულის გამო და მზრუნველი დედა პლანეტა მთვარე (2) გარდაცვალების შემთხვევაში ... მაგრამ მაშინაც კი, მაშინ არ არის მყარი საფუძველი ...


Atthanij Pokkasap      სად მაქვს, რომ გავაკეთოთ ...
კაცობრიობის ისტორიაში .. Son უყვარდა და დედა. ვერავინ მჯერა ეს .., თუ წარუმატებელი, მიუხედავად იმისა, რომ დიდი Smoke Callan მალე ...


Mareep Nnag      ყველაფერი ... კარგი პროფესორი პროფესორი მეუბნებოდა ... მაგრამ მე არ აპირებს გთხოვოთ რაღაც მსგავსი (I დააყოვნებთ იმიტომ, რომ მე გაიგო ტყუპები ალბათ) ... , ... და დააყენებს დეტალებზე გაანგარიშება გვერდი ნახეთ ქვემოთ ცოტა ... იმიტომ, რომ მე მხოლოდ დააყენა ეს ჩემი საკუთარი, მაგრამ მე ძალიან ზარმაცი დააყენოს დაბლა მანქანა (მე გამოყენებით, რომ ნომერი. ) ... ასე რომ მე პასი ნახვა, რომ მითხრა ... მან მითხრა, რომ დააყენოს ის მოსწონს gut, ბედი ... ეს არის ძალიან მნიშვნელოვანი ვიჯერებდი ძველი, რაღაც რომ (მხოლოდ ხარისხი. sub არა ... არ მინდა რომ მოდის ქვემოთ 555) ...... და ეს არის საკითხი, რომელიც მე უნდა მოაწეროს ის, რაც მე ნამდვილად არ ვიცი, თუ ეს ... , ...


Mareep Nnag      ერთ შედარებით, რადგან მე ვაპირებ, რომ წიგნს და ცდილობენ თავს, ვხედავ საკუთარ თავს როგორც ნორმა, მე მას ქვემოთ ... იმიტომ, რომ მე ვხედავ, ძალიან ბევრი დრო, როდესაც მე ვუყურებ, ის შეეცდება უდგას. მე საკუთარი (შეგიძლიათ ეს ადრე ... ძალიან კარგი, მაშინ ისიც არა მე) ...


Mareep Nnag     და მაინც, საინტერესოა, ... OK, მიკრობიოლოგიისა და დევი ... კარგი ან ცუდი იღბალი, მაინც (წიგნში ამბობს, რომ, მაშინ ნამდვილად ნიშნავს საპირისპირო შემოვლითი და პასუხი. არ იყო საკმაოდ მეტი) ... და აი, ჩემი 7 შემოვლითი Lady luck ერთხელ ... ეს იყო დამანგრეველი პორტრეტი Road ციხეში გაქვთ? ... 3 პედაგოგებს, რომ მე ვიყავი რისკი, მაგრამ ეს იყო ემოციური ... aka perturbed to jinx თავს თუ არა (ბევრჯერ ფიქრობთ ამის გაკეთება მხოლოდ აზრი, ეს ნამდვილად არ არის) .. . Putta ეს ძალიან სარისკო იყო და ვერ ნაკადი 6 7 სახლში ჩემთან და mine (მე არ მინდა, რომ ნახოთ off, რომ მე ვიცი, თავს ... მე წიგნს ჩემს ხელში) ......


Mareep Nnag      ... რომ იგი არ ითხოვს შემოტანილი (არ Nothin '... მე რომ ექიმს მეორე ორი, მერე დავამატო, რომ ძალიან საჭირო, რომ ხელდასხმა შემდეგი ... ძალიან ეშინია). , ...


Atthanij Pokkasap     თუ ვარსკვლავი  Kumlacns ..
მე -12 სახლში სატურნი აღების ჩემთვის ციხეში ... უბრალოდ ვარსკვლავები სოფლის მეურნეობის Lacns არის ოთხშაბათს (4) Dodge Lanna მორიელი მისცეს ცოტა ჯანსაღი ჩემთვის.
მღვდელმა, შემდეგი რამ ... 58 სხივების შეღწევის მასპინძელი წყვილი მათ. მე მიყვარს სამართლიანი იყო ბრძოლა ძველი ბოროტი, უკანონო go უშედეგოდ. ეს არ არის კარგი


Atthanij Pokkasap      დაფიქსირდა, როგორც ხელსაყრელი ნიშანი იქნება ჩვევა ისევე. შესაბამისად? ...

1. ascendant ჩვევა მეცნიერების Tech Ramblin მოსწონს ეს მარტივია. საჯარო სამსახურის მე ასევე მინდა უფასო

2. The Sun არის მიზეზი Mano განაცხადა .. გულის მშვიდობიანი. მე მარტო ცხოვრობდა სახლში, მაგრამ ეს წყნარი .... Florida ოპოზიციას ascendant. მომწონს მქონე მეორე პიროვნება.

3. Gould Landscape Paloma ძირითადი ემოციები მსგავსი Sun მაგრამ ეს სასიკვდილო სათბურის ოპოზიციას ascendant და შემდეგ ვარსკვლავები ascendant ditch ამხანაგური მატჩი კვირას და ორშაბათს, ეს იყო ორიგინალური ერთი ... ეს ეწინააღმდეგება თავად 2: 1 მას.

4. Hangman- ხელსაყრელი სამშაბათი აქ. გამოწვევა უნდა მიიღოს ციხეში უარის თქმის შაბათი აიღო იგივე, მაშინ ascendant. არამედ იმიტომ, რომ სამშაბათს ჩემი მაგარი მეგობარი. პარასკევი, ასე რომ უნდა დაუკარგავს. მასით ციხეში არ არის შეუძლებელი.

5. ოთხშაბათი იყო ხელსაყრელი სიყვარული ვიტ ... star ascendant ascendant რადგან მხოლოდ მეცნიერების, მაგრამ ეს უკეთესია, ვიდრე საჯარო დასრულდა.

6. ხუთშაბათი საოცრებათა Tim Meadows ... ინტელექტუალური სიმდიდრის. მე ნამდვილად მომწონს ცოდნა მიღებული მეტი.

7. Killer  ხელსაყრელი პარასკევი Love - ფინანსური მიზანმიმართულად ბაზარზე კარგად.

8. კვირა Palo ლანდშაფტის ... ბრძოლა გამართა. გახდეს ჩვევა ღრმა მისამართზე. ერთგულება კეთილდღეობის პირობითად .. მოიშორეთ ციხეში, მაგრამ ეს არ არის იგივე, რაც საერთო პრინციპებს.

9. სხივები in Wonderland co-star Tim Meadows ... ინტელექტუალური ხუთშაბათი. სიბრძნე შორს და ფართო, როგორც დადებითი და უარყოფითი იყო. მე ვფიქრობ, რომ მიზეზი არის .. არ აქვს ცოლი ฮ eaaaaa.

10. აღსანიშნავია, რომ დამატებითი ფინანსური სამშაბათს, პარასკევს კარგი მეგობრები, ხშირად საპირისპირო საპირისპირო სქესის იყოს კარგია.

11. Deadly გენეტიკური გაფართოება, სოფლის მეურნეობის ascendant Mercury არის შემოქმედებითი და უცნაური pranks წლის ადამიანი, არანაკლებ. ვგულისხმობ ნათესავი cut .. არ გაქვთ ნათესავები თქვენთან ერთად .. იმის გამო, რომ ზედმეტი ტემპერამენტი ქმნის სასიამოვნოდ გასაკვირი ბევრი ადამიანი პერიოდში სოციალური ... თქვენ.


Atthanij Pokkasap     უკან  ნომერი, დაბადების თარიღი ... დაიბადა კვირა Dec 10 2515.
კვირა = ერთი მიზეზი, რის გამოც, საადვოკატო ამბიციური.

10 = სასიკვდილო კვირა ღვივდება გარშემო Galaxy (ვარსკვლავი ცენტრი ზღვარზე სამყარო, ვარსკვლავები) მიმდინარეობს Saturn ... არ იმოქმედებს ... ტვირთი დაავადებული სხვები.

დეკემბერი. = ზოდიაქო ნიშანი, ვიდრე რომელიმე 12 brightest ვარსკვლავები იქნება ჩემი თვალები და მკვეთრი ლექსები Foster გარიგება, მაგრამ ახლა მოქმედი cranky ბუნებით ... სინათლის სხივები შუა ახირება Bushido. ეს არ არის არასწორი, მაგრამ რელიგია არ არის რელიგია, იგი დაეხმარა სხვა.

2515 = 13 ვარსკვლავი, ვარსკვლავი კონფლიქტის ზოგადი განწყობა. (ორივე დაიწყოს დააყენოს მას ლამაზად მტკიცებულებები, რატომაც) I ხშირი თავის ტკივილი, migraines ჭამა 13 = 4 პაკეტი, Mercury პატარა, როგორიცაა სიახლოვე, მოზარდები (ვფიქრობ, რომ ისინი ნაკლებად. ) .. მე ყველაზე პროგნოზირება ემოცია ... მე მას უკან, ჯანმრთელობის, სტრუქტურული ელემენტები, ვარსკვლავები და პლანეტები ზოდიაქოს ნიშანი ელემენტები დამონტაჟებული კიდევ ერთხელ.


Atthanij Pokkasap      მზის სახლი მორიელი წყლის და ბორის სამყაროს ... ფრთხილად, გულის მწვავე შეტევა ... მაგრამ მინდა პრაქტიკაში ეს სუნთქვა. თუ გულმოდგინედ დაგროვება ორგანიზმში ხარისხის კონტროლს ელემენტები, რომელიც განსაზღვრავს ბედი.


Mareep Nnag      მადლობა ... მე ეს ადრე ასე არ გადაიტვირთოთ ძალიან ბევრი მათგანი ძალიან დიდი ხანია, ... უზომოდ გაკეთება ზუსტად ისევე, როგორც ეს ... Oh, თუ რატომ არის ეს ...



No comments: