Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Wednesday, October 8, 2014

๒๔.๑๙.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.19.Buddha - Exodus - Ang mga pari - Science - Fiction - Muay Thai - Kasaysayan - Astrology - Patuotuo - Relihiyon - Language - Mathematics - Mental -Universe - Pagpamalandong - Yoga - Music - Art - Agriculture - Mga utanon - Food = Maayong Kinabuhi Health




*** Atthanij Pokkasap mipakigbahin sa imong litrato. Agosto 28 sa 1:58 am

Dayon hinay-hinay ..
Ang .. 's Dili sayon ​​sa pagbasa ..
Paghunahuna lisud nga ... lang sa makausa bisan.
Palihug ... dili samok sa pagpangayo alang sa kalooy.
Ang elite-nga-sinunog fans interface ... __ / Ako \ __
           
.......

Mareep Nnag 

Paghunahuna lisud nga ... lang sa makausa bisan.
Palihug ... dili samok sa pagpangayo alang sa kalooy.
Ang elite-nga-sinunog fans interface ... __ / Ako \ __

.......



Atthanij Pokkasap      sa pagbasa sa orihinal nga basehan. Ako mipakigbahin niini nga gikan sa Umari kamo sa ... sila mitubag sa mga pangutana sa usa ka pinaagi sa usa ka dinhi.


Atthanij Pokkasap      sa pagbasa ... yano. Kini nga pagpanag-an ... i miadto madaot tungod sa gugma ug pag-amuma nga inahan planeta mao ang Bulan (2) Sa kaso sa kamatayon ... apan bisan pa niana adunay usa ka lig-on nga pundasyon alang sa ...


Atthanij Pokkasap      Asa ako adunay sa pagbuhat sa ...
Sa kasaysayan sa tawo .. Anak nahigugma ug nabalaka nga inahan. Walay belive niini .., Kon mapakyason, bisan pa sa paglungtad sa sa Dakong Smoke Callan madugay ...


Mareep Nnag      tanan nga mga butang ... sa maayong propesor mao ang usa ka propesor sa pagsulti kanako ... apan dili ako sa pagpangutana sa usa ka butang nga sama niini (ako magduha-duha tungod kay ako makig-istorya sa usa ka Gemini tingali) ... , ... ug gisungay sa mga detalye sa mga pagtantiya, pagbanabana sa Page View sa usa ka gamay nga ... tungod kay ko kini sa akong kaugalingon, apan ako kaayo tapowan sa pagbutang sa mga sumpay ngadto sa mga makina (ako sa paggamit niana nga gidaghanon. ) ... mao nga gikuha ko sa usa ka pass gikan sa usa ka website nga misulti kanako ... siya misulti kanako sa kini nga sama gut, kapalaran ... kini mao ang importante kaayo sa pag-decipher gikan sa daan, usa ka butang sama niana nga (tungod lamang sa usa ka degree. sub dili ... ayaw itugot nga kini ngadto sa 555) ...... ug kini mao ang isyu nga akong kinahanglang mopirma niini, nga ako wala gayud masayud sa daghan mahitungod niini nga mga ... , ...


Mareep Nnag      laing pagtandi tungod kay ako tuyo sa pagbasa sa basahon ug mosulay niini alang sa imong kaugalingon, tan-awa ang imong kaugalingon ingon nga mga lagda, mao nga gikuha ko kini sa ... Tungod kay ako tan-awa ang kaayo sa daghang mga higayon sa diha nga ako motan-aw niini, kini mosulay modapig. ako sa iya sa (nga imong mahimo sa paghimo niini gikan sa atubangan sa ... maayo gayud kaayo, nan dili usab kini kanako) ...


Mareep Nnag      ug ako naghunahuna gihapon ... OK, Microbiology ug Devi ... maayo o dili maayo nga luck, gihapon (sa basahon nag-ingon nga, nan kini nagpasabot sa kaatbang nga Bypass ug tubag. Dili na sa ibabaw sa) ... ug dinhi kini mao ang, ang akong 7 Bypass Lady luck pag-usab ... Kini mao ang makagun-ob nga paghulagway Road jail kamo? ... 3 sa mga magtutudlo nga ako usa ka risgo, apan kini mao ang emosyonal ... aka nabalaka sa sunod nga pilde sa akong kaugalingon o dili (sa daghang mga higayon nga wala sa imong hunahuna sa pagbuhat niini lamang sa paghimo sa pagbati, kini gayud dili) .. . Putta kini kaayo peligroso ug magaganayan 6 ngadto sa 7 diha sa balay uban kanako ug sa akong (dili ko gusto nga ipakita sa nga ako nasayud sa akong kaugalingon ... akong gibasa ang basahon sa akong mga kamot) ......


Mareep Nnag      ... nga kini dili mangutana nga gidala ngadto sa (dili Nothin '... ako na sa doktor sa dili pa ang laing duha ka, unya ako makadugang usab nga panginahanglan nga i-orden sunod ... kaayo mahadlok). , ...


Atthanij Pokkasap     Kon ang usa ka bitoon nga  Kumlacns ..
Ika-12 nga balay Saturn mao ang pagkuha kanako sa bilanggoan ... lang bituon sa agrikultura Lacns mao ang Miyerkoles (4) Dodge Lanna Scorpio sa paghatag sa usa ka gamay nga himsog nga kanako.
Ang sacerdote ang sunod nga butang ... 58 kasilaw motuhop ang mga panon sa magparis kanila. Ganahan ko sa fair mao ang usa ka pagpakig-away ngadto sa mga daan nga malaut nga, malinapason go sa walay kapuslanan. Kini mao ang dili maayo


Atthanij Pokkasap      naobserbahan ingon nga usa ka maayong ilhanan mao ang kinaiya ingon man. Sa tinagsa sa? ...

1. labaw sa sa mga kinaiya sa Science Tech Ramblin ganahan niini walay-pagtagad. Public Service Ako usab sama sa free

2. Ang Sun mao ang rason Mano miingon .. sa kasingkasing malinawon. Nagpuyo ko nga nag-inusara sa usa ka balay, apan kini hilum .... Florida sa pagsupak sa sa mauswagong. Ganahan ko nga may usa ka ikaduha nga personalidad.

3. Gould Landscape Paloma Basic nga mga emosyon Susama sa Sun Apan kini mao ang makamatay nga greenhouse Pagsupak sa sa mauswagong Ug unya bituon mauswagong kanal friendly match sa Dominggo ug Lunes, kini mao ang orihinal nga sa usa ka ... kini sukwahi sa iyang kaugalingon 2: 1 niini.

4. Hangman- auspicious Martes Ania. Ang hagit mao ang pagkuha sa bilanggoan tungod sa pagdumili sa Sabado midala sa mao nga, unya sa mauswagong. Apan tungod kay Martes mao ang akong cool higala. Friday, mao nga ako sa sa mawad-an sa panimuot. Nga may gibug Ang bilanggoan sa dili imposible.

5. Miyerkules mga maayong gugma mao ... star mauswagong mauswagong lamang sa siyensiya, apan kini mas maayo pa kay sa sa publiko sa.

6. Huwebes sa Wonderland Tim Meadows ... intellectual bahandi. Gayud ako nga ingon sa mga kahibalo nga nakaangkon sa ibabaw sa.

7. Killer mao ang usa ka auspicious Biyernes Gugma - pinansyal nga ang tinuyo nga gibaligya pag-ayo.

8. Sabado sa Palo talan-awon ... alang sa gubat Martes. Mahimong usa ka kinaiya nga mapatik diha sa address. Pasalig ngadto sa pag-ayo-nga conventionally .. Ibutang diha sa bilanggoan, apan dili kini sama sa kinatibuk-ang mga giya.

9. silaw sa Wonderland co-star Tim Meadows ... intellectual Huwebes. Kaalam sa halayo ug halapad, sa positibo ug negatibo nga nga. Sa akong hunahuna ang hinungdan mao ang .. Wala ba adunay usa ka asawa ฮ eaaaaa.

10. Matikdi nga ang mga dugang nga pinansyal nga Martes, Biyernes maayo nga mga higala, nga sagad sa kaatbang sa kaatbang nga sekso nga mahimong usa ka maayo nga butang.

11. Makamatay Genetic nga pagpalambo sa mga agricultural mauswagong Mercury mao ang usa ka mamugnaon ug bizarre nga pasiaw sa mga tawo, dili sa dili kaayo. Ako nagpasabut Paryente cut .. Wala ba adunay mga paryente uban kaninyo .. Tungod kay ang dugang nga kinaiya sa paghimo sa usa nga nakapalipay sa daghan nga mga tawo ang anaa sa usa ka panahon sa social ... kaninyo.


Atthanij Pokkasap     Balik sa  gidaghanon, petsa sa pagkatawo ... natawo sa Domingo Aug 10. 2515.
Dominggo sa = usa ka maayo nga rason sa pagpasiugda sa ambisyoso.

10 = makamatay nga Dominggo Antos sa palibot sa galaxy (ang bitoon nga sentro ngadto sa ngilit sa uniberso, ang mga bitoon) mao na uban sa Saturn ... dili molihok ... sa palas-anon sa pag-antos alang sa uban.

Disyembre. = Zodiac ilhanan kay sa bisan kinsa sa mga 12 masidlakong bitoon mahimo nga akong mga mata ug hait nga lyrics Foster Ang deal, apan karon paglihok cranky sa Nature ... ang mga bidlisiw sa kahayag sa tunga-tunga sa usa ka freak sa Bushido. kini dili sayop, apan sa relihiyon dili usa ka relihiyon, kini nakatabang labaw pa.

2515 = 13 mga bitoon, ang mga bitoon anaa sa panagbangi uban sa kinatibuk-ang mood. (Ang duha magsugod gibutang siya tan-awon maayo nga mga ebidensiya nganong) ako kanunay nga labad sa ulo, migraine sa pagkaon gikan sa 13 = 4 gikan sa pakete, Mercury ni gamay nga sama sa duol nga mga hamtong (akong hunahuna nga sila mao ang mga dili kaayo sa ingon. ) .. ako Kadaghanan pagtagna sa emosyon ... gikuha ko kini balik sa panglawas, structural elemento, mga bitoon ug mga planeta sa zodiac mga elemento mingkayab pag-usab.


Atthanij Pokkasap      sa pagsalop sa adlaw balay Scorpio mao ang usa ka Water o Boris kalibutan ... Pagbantay mahait atake sa kasingkasing ... apan gusto ko nga sa pagpraktis niini nga gininhawa. Kon makugihon nga tapok sa lawas sa ibabaw sa kalidad nga mga elemento nga sa pagtino sa kapalaran.


Mareep Nnag      Thanks ... gikuha ko kini sa atubangan sa mao nga ako dili samok kaayo daghan kanila kaayo dugay, ... immoderate sa pagbuhat niini sa tukma nga sama niini ... Oh, nganong gayud ang kini nga usa ka ...



No comments: