Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Monday, October 6, 2014

๒๔.๑๘.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.



24.18.Buddha - Exodus - Kněží - Věda - Fiction - Muay Thai - Historie - Astrologie - Pověra - Náboženství - Jazyk - Matematika - Duševní - Vesmír - Meditace - Jóga - Hudba - Art - Zemědělství - Byliny - Jídlo = Dobrý Life Zdraví




*** Atthanij Pokkasap sdílet své fotografie. 28 srpen v 01:58

To pak pomalu ..
.. To není snadné číst ..
Přemýšlel ... jen jednou ačkoli.
Prosím ... nevadí žádat o milost.
Elitní nabízející Ventilátory rozhraní ... __ / I \ __
           
.......

Mareep Nnag

Přemýšlel ... jen jednou ačkoli.
Prosím ... nevadí žádat o milost.
Elitní nabízející Ventilátory rozhraní ... __ / I \ __

.......



Atthanij Pokkasap      přečíst původní základ. Sdílel jsem na to No ... oni odpověděl jeden otázky po druhém zde.


Atthanij Pokkasap      číst ... je jednoduchý. Tento věštění ... jsem šel nakřivo, protože z lásky a péče matky planety Měsíc (2) V případě smrti ... ale i tak je solidní základ pro ...


Atthanij Pokkasap      Kde mám dělat ...
V lidské historii .. Syn miloval a strach matku. Nikdo nebude věřit, to .., V případě neúspěchu, navzdory brzy existenci Velké Smoke Callan ...


Mareep Nnag      všechno ... dobrý profesor je profesor mi řekl ..., ale nebudu se ptát něco takového (váhám je, protože jsem mluvit Gemini pravděpodobně) ... , ... a vytlačit podrobnosti o výpočtu Page Pohled dolů trochu ... protože jsem ji na vlastní pěst, ale byl jsem příliš líný na to, dát odkazy na stroji (já používám toto číslo. ) ... tak jsem se projít z webu, který mi řekl ... řekl mi, aby to jako střeva, osud ... je velmi důležité, aby rozluštil ze starého, něco jako, že (pouze pro stupeň. Sub ne ... nenech to přijde až na 555), ...... a to je věc, o které jsem musel podepsat, které jsem opravdu nevím, moc o nich ... , ...


Mareep Nnag      další srovnání, protože mám v úmyslu číst knihu a zkuste si to pro sebe, vidět sám sebe jako standard, a tak jsem to vzal dolů ... Protože vidím příliš mnoho časy, kdy jsem se dívat na to, bude to zkuste vlečky se. vlastním (můžete udělat to dříve, než ... opravdu dobře, pak je to také nejsem já) ...


Mareep Nnag      a pořád si říkám ... OK, mikrobiologie a Devi ... dobré nebo špatné štěstí, tak jako tak (v knize říká, že pak by to skutečně znamenalo opačný Bypass a odpověď. Nebyl zcela nad) ... a je to tady, můj 7 Bypass Lady štěstí znovu ... Bylo to zničující portrét Road vězení co? ... 3 učitelů, které jsem byl risk, ale to bylo emocionální ... aka rozrušený na zakřiknout sám, nebo ne (kolikrát si myslíš, že to dělat jen smysl, to opravdu není) .. . Putta to bylo příliš riskantní a mohl rozdělit 6-7 v domě se mnou a já (nechci se chlubit, že vím, že jsem ... jsem si přečetl knihu v ruce) ......


Mareep Nnag      ... že není požádat, aby se přivedl do (nic není ... Byl jsem u doktora, než ostatní dva, pak přidám také, že je třeba, aby se ustanovil další ... velký strach). , ...


Atthanij Pokkasap     Pokud se hvězda  Kumlacns ..
12. dům Saturn mě bere do vězení ... jen hvězdy zemědělství Lacns je středa (4) Dodge Lanna Štír dát trochu zdravé pro mě.
Kněz udělal další věc ... 58 paprsky pronikají do hostitele spárovat je. Miluji veletrh byl boj o staré zlověstný a nezákonného cestách marně. To není dobrá


Atthanij Pokkasap      pozorován jako slibné znamení bude zvyk stejně. Respektive v ...?

1. ascendent ve zvyku Science Tech Ramblin líbí to jednoduché. veřejné služby Líbí se mi i zdarma

2. Slunce je důvod, proč Mano řekl .. Srdeční klid. Žil jsem sám v domě, ale je to ticho .... Florida opozice vůči vzestupu. Rád s druhou osobou.

3. Gould Krajina Paloma Základní emoce Podobně jako Slunce Ale je to smrtící skleníkových Opozice vůči stoupající A pak hvězdy ascendent příkop přátelské utkání neděle a pondělí, to byl ten původní ... to si protiřečí, 2: 1 je.

4. Hangman- příznivé úterý zde. Úkolem bylo, aby se do vězení za odmítnutí do soboty se stejnou, pak ascendent. Ale protože je v úterý můj super kamarád. Pátek, tak jsem ztratit vědomí. Vážení Vězení není nemožné.

5. středu byly příznivé láska vtip ... hvězda ascendent ascendent jako jediná věda, ale je to lepší, než veřejnost přes.

6. ve čtvrtek v říši divů Tim Meadows ... duševního bohatství. Moc se mi líbí znalostí získaných v průběhu.

7. Killer je slibný pátek Love - Finanční byly záměrně uváděny na trh dobře.

8. sobota v Palo krajina ... k boji v úterý. Staňte se zvyk hluboce zakořeněná v adrese. Závazek k blahobytu konvenčně .. Odlož ve vězení, ale to není totéž, jako obecné pokyny.

9. paprsky v říši divů co-hvězdy Tim Meadows ... duševního čtvrtek. Moudrost široko daleko, a to jak pozitivní, tak negativní, že. Myslím, že příčinou je .. Neměl manželku ฮ eaaaaa.

10. Všimněte si, že další finanční úterý, pátek dobří přátelé, často opak opačného pohlaví, aby se dobrá věc.

11. Deadly Genetické zlepšení zemědělské vzestupných Rtuť je kreativní a bizarní žerty na lidi, ne méně. Mám na mysli Relativní snížení .. Neměl příbuzné s sebou .. Protože navíc temperament vytvořit příjemně překvapivé mnoho lidí se v období sociální ... vás.


Atthanij Pokkasap     Zpět na počtu , datum narození ... narodil Neděle 10. prosinec 2515.
Neděle = jeden dobrý důvod obhajovat ambiciózní.

10 = smrtící neděli Spirálovitě kolem galaxie (hvězdné středu k okraji vesmíru, hvězdy) je v plném proudu se Saturnem ... nepůsobí ... břemeno utrpení druhých.

Prosince. = Bude Znamení, než kterýkoli z 12 nejjasnějších hvězd se mé oči a ostré texty Foster problém, ale nyní působí výstřední přírodou ... světelných paprsků ve středu hříčka Bushido. není to špatné, ale náboženství není náboženství, to pomohlo víc.

2515 = 13 hvězd, hvězdy jsou v rozporu s obecnou náladu. (Jak začít ho hledat dobrý důkaz, proč) jsem časté bolesti hlavy, migrény jíst z 13 = 4 z paketu, Merkur je malý jako bezprostřední blízkosti dospělé (myslím, že jsou méně. ) .. I Většina předvídat emoce ... Vzal jsem ji zpátky do zdraví, konstrukční prvky, hvězd a planet zvěrokruhu prvky znovu namontován.


Atthanij Pokkasap      Sunset House Štír je vodní či Boris světů ... Dejte si pozor na akutní infarkt ... ale chci cvičit tento dech. Jestliže pilně se v těle hromadí více než kvalitativních složek, které určují osud.


Mareep Nnag      Díky ... Vzal jsem to předtím, tak jsem se neobtěžoval příliš mnoho z nich velmi dlouho, ... nadměrná to přesně tak, jak to ... Ach, proč je přesně to ...



No comments: