Buddha-sci-fi-muayThai-history-astrology-superstition-language-yoga-music-art-agricuture-herb-food

...I believe that meditation and healthy food are an essential human experience and should be freedom to learn too................................ Buddha-Dharma-Sangha-science-fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-religion-Language-math-mind-universe-meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food...this is good health and life. All give us be Oneness. I will try to understand you and everybody around the world................ WE ALL ARE FRIENDSHIP......Truth me

Monday, May 20, 2013

๑๘.๕.Buddha-Dharma-Sangha-Science-Fiction-MuayThai-History-Astrology-Superstition-Religion-Language-Math-Mind-Universe-Meditation-Yoga-Music-Art-Agricuture-Herb-Food=Good Life Health.




*** افرادی مانند مرجع اشاره به قلب ...
تشخیص چگونه قلب خود را؟
شما می دانید .. که قلب من کار بسیار سخت است ...
هر سال من باید برای پمپ کردن خون از طریق در سال را به خود بیش از 7 میلیون لیتر است.
سخت کار می کنم. من هم رد درهم و برهم.
من متوقف نمی شد حمله به شل ...



Atthanij Pokkasap      تا سرحد مرگ ادعا سالمندان. تنفس - تنفس کردن ...... هنوز نمی دانند چه چیزی معامله بزرگ .. ام؟


Atthanij Pokkasap.      تلاش برای تدریس بودایی. آگاهی با نفس - تنفس (Aanapanassti)، آن را در زمان به غلط تفسیر - اشتباه. بودایی بیمارستان رنجور کامل است. در سراسر کشور


Atthanij Pokkasap.      آنها ژنراتور در چهار نقطه از نیروی بین -60 تا +20 ولت باعث یک جریان الکتریکی برای تحریک حرکت سلول از اولین نقطه (گره سینوسی) به عضلات، باعث فشرده سازی. هنگامی که محرک به فشار یک بار.


Atthanij Pokkasap.     ، اگر نقطه مبدا برای شوک (نشت) ضربان قلب عکس های شرح داری (منبع فشار بالا).


Atthanij Pokkasap      ، اگر در هر نقطه سمت چپ سعی خواهد کرد برای کمک به. قلب نرم و کار سخت است.


Atthanij Pokkasap      بودیسم این است که یک ژنراتور نامیده می شود. ارواح عنصری مفهوم.


Atthanij Pokkasap.      آموزش مراقبه برای رسیدن وجود دارد برای رسیدن به این هدف. اما هیچ دانش است. ارواح عنصری مفهوم. منشاء پویا آگاهی 555.


Atthanij Pokkasap      نظریه تکامل. آگاهی از صنعت انرژی در قوانین حفاظت از انرژی مثل این ...


Nnag Mareep      ؟ من هنوز هم نمی فهمم این روشن نیست ... من ... من ... موافق Anapanasati برای اولین بار شروع به واقعا خوبی برای انجام مدیتیشن قبل از بقیه از بخش 40، درست آن. آموزش Aanapan .. یا فقط به اندازه کافی ... بدون نیاز به استفاده مدیتیشن برای رسیدن به Aanapan مرفه تر ... چرا که آن را به درون نگری به غور و تعمق همان مقدار که برای رسیدن به حداقل Osdaban که او آن را توصیف. Apinya ... اما احتمالا نه. 5 ... معمولا سمت چپ ...... و برای رسیدن به یک نسبتا محترم ... آن را از طریق فرایند است که توصیه می رود ... شما می دانید ... به درک چشم انداز از مدرسه. ساختار کهکشانی و نیز به دانستن خطوط Ptmag کتاب مقدس و یا فضاهایی که برای اتصال داخل و خارج ... و همچنین موضوع خرافات است که مانند یک کد ... همه باید از طریق رفتن به یادگیری این. در غیر این صورت .. این ... می تواند دستیابی به یک مقایسه عادلانه، درست است ... من عکس نمی بینم ... من فقط دیدم برخی از دوران، آن را تنها عادلانه نیاز برای رسیدن به من نمی بینم. آموخته شده در مورد این مسائل، و یا در کتاب مقدس به عنوان مراقبه ثبت نشده ...... دیگران می خواهم به تمرکز ... Ksin به عمل فعالیت گسترش فراتر از Apinya سنتی است ... یا بود. راه های مختلف را انتخاب کنید ... ما هیچ آموزش نیاز ندارد ... چون مسیر پروردگار بودا به روشنگری این روش استفاده نمی کنند ... ؟

تمرکز زاهد گوشه نشین ... آتش تمدن ودایی و روشنگری به روشنگری بودا درست بود ... اما من باید به پیشنهاد ... که خطبه اول بودا هر زمان طلسم. کد اتصال به طوری است که چرا برخی از افراد زمانی که آنها آن را .. E روشنگری می شنوید. ... یا حداقل قادر به تنها Apinya مرفه در دین ... تنها یک قدرت خرافه یا افراد + جمعی Kantary است Vivica ...


Nnag Mareep      ؟ عبارت قدیمی ... من هم به خواندن و تجزیه و تحلیل همان بدون تو در اینجا آموزش داده شد ... من را ملاقات کرده اید، معلم جدید گرفتار با ...


Atthanij Pokkasap.      غلظت به همان استاندارد Apinya در آن. اما Anapanasati. سخت ترین و دقیق ترین Brikornrnam این زمان مرگ خود را نمی دانند.


Atthanij Pokkasap      درون گرایی تنها دین است، و با صلح از ذهن است. ادیان دیگر، مانند وداها ها. متواضع، اما قابل درک نیست. در دومی دانش به جدا من نمی دانم ... که کلمه.

THI ... و غیره آنها، ژاک کانال ها به ارمغان آورده اند، موفق بوده است = بدون تفکر، بدون خرد، او امساک کانال های عمده مدیریت کار جی ژاک د نوا = هیچ تفکر عقلانی است، نه.


Atthanij Pokkasap.      ترمز دینامیک شنا مارپیچی مرگ. به حداقل هفت کشور با هوش بسیار بالا است، اما همچنین به غور و تعمق است اما به اندازه کافی برای شکستن سه باقی مانده است (GLOBE بلانکو Osdaban هر) به قدرت آن را پاک حداقل غرایز اولیه. مراقبه از حداقل Apinya 5 است، اما از آن وقت و انرژی هدر.


Atthanij Pokkasap      تایید کرد که تنها یک قدیس Dictyoptera به در نظر گرفتن زمانی که شما چرخش Neretva O ฑ فرسایش سنگین در کاسه یک اهن مرتفع و پیچ و خم دار تفریحگاه های کودکان و غیره چوبی به دکمه قرمز در دوشنبه 7-حلق آویز بامبو را به چالش Rajgir ثروتمند روشن ... اگر سنت. محسوس من برداشته تا کاسه من ... من فکر می کنم. متقاعد شده است که دوران مدرن که سنت (تنها) اثر.


Atthanij Pokkasap.      دوباره زمانی که جانشینی پاشا. رسیدن به قدیس بدون کشیش. همچنین فعالیت مشابهی برای خداحافظی به انقراض به زودی به عنوان صفحه اول عاقل خوب غذا خوردن شاه منطقه ای مواضع Koson 7 روز و 7 شب نشان می دهند.


Atthanij Pokkasap     ...  هرگز کتاب اقامت خود را اسکوپوس ویکیپدیا نوری PA را نوشت. برای رسیدن به بدون اثر. استثنا بود. مانند کسانی که از قدیس "رنگ نارنجی" سه نفر با (آثار نبوت تغییرات) به خودکشی به عنوان من به طور معمول رسیدن به طور کلی باید به قدرت از کست های عمومی شک تبدیل ...


Atthanij Pokkasap.      مهم است. نیورت به ... کشف حد سحر و جادو سطح تبدیل شده Onacami گام 9. و تنها سنت که کشف. از کشف. شایع است. اما شجاعانه نیست که آن را لمس کرده و در راه بد اشاره ممنوع است. روکش بزرگ قابل تحمل است.


Atthanij Pokkasap      مثال مانند یک کتابخانه بزرگ. رخ داد سر با باتوم به پسرش، به شما وعده داده شده سارافان نیورت حد وزن است. Trnisob هلند به زودی ...


Nnag Mareep       .... برای دیدن منبع از داستان است که من انتخاب می کنم به نوشتن در یک کاریکاتور جدید که همیشه برای رفتن به هر ... مذاهب دیگر، مانند وداها. با این حال، سادگی ... اگر فقط آنها تا به حال اطلاع قبلی و سحر و جادو ... من فقط به نام مطالب خود، واحد، و یا زن جوان ... نه یک معجزه در بودیسم و ​​شیطان یک فرصت به آن را می پوشند. ...


Atthanij Pokkasap.      آخ ... من احمق نیست ... من فکر می کنم. من با آنها صحبت کنید. من به طور معمول به این دور ...... من ... من باید به دنبال ترینیتی بودایی (مراقبه جدید بدون شانس ب) به عنوان مطالب. تبدیل نشده ...... من ترینیتی است در نظر گرفته نمی شود به عنوان ساده به عنوان آموزش به آینده مساجد متصل مساجد بزرگ ژاک کانال های بزرگ را به ارمغان آورد، خدا پدر و مادر مانع از این کار از ژاک هفت گره است. ترینیتی تفکر (قدرت) با من اینجا را دیده اند.


Atthanij Pokkasap      ... این نتیجه رسیدند که ترینیتی نیاز به تفکر. و فعالان به غور و تعمق به ترینیتی بود. به Makka اصطلاح به.



No comments: